دل تنگــ که میشم

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

دلتنگ که میشم

 

 

 

 

میشینم پای سیستم

 

 

 

 

گوشیمو میزارم و شروع میکنم به گوش دادن موزیک

 

 

 

 

چشامو ميبنـــدم ، حس ام رو زير زبونم مزه مزه ميكـــنم و ...

 

 

 

 

راهی میشم توی کوچه های خاطرات

 

 

 

 

توی هر کوچه که قدم میزارم ، یاد یکی از خاطره هام میافتم

 

 

 

 

آروم آروم قدمهامو بر میدارم تا مرورشون کنم

 

 

 

 

اگه این خاطرات نبود

 

 

 

 

همین نفسی که به زور بالا میاد ، دیگه بهونه ایی نداشت واسه بالا اومدن

 

 

 

 

 

باور کن نمی شه زد به بی خیالی و گفت

 

 

 

 

اشکال نداره ، دنیا همینه

 

 

 

 

 

 

 

 

خیلی جاها ... خیلی وقت ها ، کم میارم

 

 

 

 

صدات تو گوشم زمزمه ميشه

 

 

 

 

و نگاهت ، توی ذهنم مجسم

 

 

 

 

ولي من تو رو مي خوام

نه خيالت رو ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 11 فروردين 1391برچسب:,ساعت 5:23 PM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی